• Pragmatische denkers en doeners

Praktische oplossingen voor uw uitgeefproces

Ons vak is automatiseren: Wij helpen uitgevers van boeken, tijdschriften, vakbladen, kennisbanken, evenementen, kranten om de administratieve processen binnen hun uitgeverij te automatiseren en integreren, zodat zij zich kunnen richten op het uítgeven. Wij hebben ruime ervaring met de implementatie van Zeno bij uiteenlopende uitgeverijen. Ook ondersteunen we uitgeverijen bij het doorvoeren van wijzigingen in bedrijfsprocessen. Onze professionele maar pragmatische aanpak staat garant voor een prettige jarenlange samenwerking. De betrokkenheid en persoonlijke aanpak worden zeer gewaardeerd. Of, zoals een van onze klanten het samenvatte: “Geen flitsende IT-talk, gewoon heldere afspraken die worden nageleefd!” Wij vinden dit een groot compliment.

 

Alles van uw relatie in 1 oogopslag

Al uw relaties kunnen in de module 'Relaties' worden beheerd, of het nu gaat om abonneesadverteerders, bezorgers, leveranciers, auteurs of crediteuren. De verbanden tussen de relaties worden in één oogopslag duidelijk, zodat u direct ziet welke contactpersonen bekend zijn of met welke mediabureaus een adverteerder werkt.

Naast de gebruikelijke gegevens zoals NAW, meerdere telefoonnummers en emailadressen kunt u in deze module op vele manier de relatiegegevens verrijken. Door bijvoorbeeld branchecodes, functiecodes of kenmerken vast te leggen kunt u uw klanten segmenteren en doelgericht selecties maken, mailingen versturen en opvolgingsacties plannen. Bovendien zijn al deze coderingen vrij te definiëren, zodat u alleen die gegevens registreert die voor uw organisatie van belang zijn.

Wilt u meer weten? Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u graag meer.

Compleet abonnementenbeheer - zowel print als online

De administratie en beheer van abonnementen wordt binnen Zeno gevoerd in de module Abonnementen. Alle abonnementsvormen of lidmaatschappen op print, websites of nieuwsbrieven worden door deze module ondersteund. De heldere opbouw maakt een snelle, efficiënte afhandeling van de dagelijkse handelingen (invoer, mutaties en opzeggingen) mogelijk. De flexibele structuur maakt dat alle bestaande en nieuwe abonnementsvormen en acties eenvoudig ingevoerd en beheerd kunnen worden. Vanaf het definiëren van een nieuwe wervingsactie tot en met de facturering van alle abonnementen, alles vindt u terug in deze module. Hoe flexibel het kan zijn, leggen wij u graag uit, neemt u gerust contact met ons op voor een demonstratie. 

Advertenties - eenvoudig een campagne plannen en inboeken

Of u nu vaste formaten, millimeteradvertenties of internetadvertenties verkoopt, u registreert alle soorten eenvoudig in de module Advertenties van Zeno. De orderverwerking van alle soorten orders en facturatie hiervan wordt vanuit deze module aangestuurd. Naast het boeken van de orders kunt u in deze modulen ook de gegevens rondom het materiaal, de positie, de kleur etc. registreren. Tevens is het mogelijk om de gegevens die in Zeno zijn ingeboekt automatisch te laten koppelen naar uw eigen plannings- en/of opmaaksysteem. Via zelf in te delen overzichten hebben de salesmedewerkers en het management goed inzicht in de pijplijn en de gerealiseerde omzet. Wilt u hier meer over weten? Neem contact met ons op en wij vertellen u graag meer.

Publicaties - plannen, calculeren en royalties

In Zeno publicaties en voorraad registreert u alle stappen in het publicatieproces, van idee tot voorraad. In deze tijd gaat het natuurlijk niet alleen meer om boeken, maar ook om pod’s, download, whitepapers, ebooks, etc. Zeno maakt voor u eenvoudige overzichten van uw productieplanning, zorgt ervoor dat u de exploitatie van een product goed kunt volgen middels een voor- en nacalculatie. Uiteraard wilt u ook dat uw auteurs goed worden afgerekend, al deze informatie leggen wij vast bij de royalties. Wilt u weten hoe wij u verder kunnen helpen met dit proces? Neemt u dan contact met ons op.

Events - registreren van het event en de deelnemer

Of u nu een cursus of een evenement wilt organiseren. In Zeno registreert u gemakkelijk het event en de bijbehorende deelnemers. Deelnemers registreren, uitnodigen en factureren. Het kan in de module congressen. Wilt u de deelnemers ook parkeerkaarten, lunchbonnen of boeken meegeven? Geen probleem, want deze kunt u aan de deelnemer koppelen vanuit de voorraad module. Wij denken graag met u mee hoe u dit het beste kunt doen, wilt u hier meer over horen? Neemt u dan contact met ons op.

Financieel - factureren en debiteurenbeheer

U wilt financieel overzicht en gemak, met Zeno kunt u eenvoudig al uw producten factureren, deze facturen per post maar uiteraard ook per mail verzenden. Uw debiteurenproces verder inregelen, middels herinneringen of aanmaningen. Betalingen weer laten inlopen, eenvoudig rapportages maken van de statussen. Wanneer u dit wilt kan Zeno ook koppelen met uw reeds aanwezige financieel pakket. We adviseren u graag over de verschillende mogelijkheden.

Meer informatie? Bel 035-6720 621 of neem vrijblijvend contact met ons op.